سایبان دلتنگی

سایبان دلتنگی

عشقی

داستان عشقولانه

 

من از قصه زندگی ام نمی ترسم
من از بی تو بودن به یاد تو زیستن و تنها از خاطرات گذشته تغذیه کردن می ترسم.
ای بهار زندگی ام
اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگیست
اکنون که باهایم توان راه رفتن ندارد
برگرد
باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را
باز هم آغوش گرمت را به سویم بگشا
باز هم شانه هایت را مرحمی برایم قرار بده.
بگزار در آغوشت آرامش را به دست آورم
بدان که قلب من هم شکسته
بدان که روحم از همه دردها خسته شده.
این را بدان که با آمدنت غم برای همیشه من را ترک خواهد کرد.
بس برگرد که من به امید دیدار تو زنده ام

 

 



نظرات شما عزیزان:

bahare
ساعت0:27---12 دی 1389
salam in webet vaghan zibast mer30 behem moarefish kardi.man linket kardam.byeپاسخ:ممنون که به این وب جدی من سر زدید

یاس تنها
ساعت19:48---11 دی 1389
من به خط و خبری از تو قتاعت کردم / قاصدک



کاش نگویی که خبر یادت نیست . . .



سلام دوست عزیزم



وبلاگ یاس تنهـــــــــــا با متن زیبای(بدون واسه



خاطر تو مرده) منتظر حضور گرم شماست



(یاس تنهــــــــــــا//یاسمن)
پاسخ:سلام یاسمن جان توی این وبلاگم لینکت کردم. ممنون که به من سر زدی.


یاس تنها
ساعت13:32---11 دی 1389
سلام اسماعیل جان این وبلاگت هم مثل اولی خیلی جالبه دستت درد نکنه

من هر دو وبلاگتو توی هر دو وبلاگم لینگ کردم تو هم منو توی هر دو وبلاگت لینگ کن ممنونم


مریم
ساعت2:50---11 دی 1389

سلام

من شمارا لینک کردم


مریم
ساعت2:50---11 دی 1389
شاید برگی بی درخت در انتظار باد باشد .
یا طفلی تنها در انتظار ما باشد .
یا شبی در انتظار ماه باشد.
یا قبری در انتظار ما باشد .
مرده بی قبر بی یار باشد .
یاکه درختی تک در انتظار باد باشد .
با تمام تنهای در انتظار یار باشد .
یا که چشمی در راه یار باشد .
جاده خسته در انتظار پاه باشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسماعیل ׀ تاریخ: 10 دی 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این دومین وب من است. من اسماعیل 18ساله ساکن بوکان می باشم. نظر خود را ارائه دهید.


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , essikhafan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM